Klachtenformulier

 

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. 

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen). De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190,

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.

 

Tevens zijn wij als leverancier van hulpmiddelen aangesloten bij de SEMH.

* De SEMH heeft tot doel het kwalificeren van leveranciers in de gezondheidszorg; het
bevorderen van het imago in de markt van onderhavige leveranciers en het bieden van
waarborgen aan afnemers die gebruik maken van door leveranciers aangeboden diensten.
Erkende leveranciers voldoen aan strenge eisen die uitmonden in kwalitatief hoogwaardige
leveringen van hulpmiddelen.
U kunt de SEMH schriftelijk bereiken via Postbus 526, 2400 AM Alphen aan den Rijn.

 

Indien u een klacht heeft, kan de klacht worden voorgelegd bij het
secretariaat van de SEMH. In dat geval is er sprake van een geschil.
Ons bedrijf is een erkend lid van de SEMH* en is als zodanig aangesloten bij de SEMH. Door
de SEMH wordt vervolgens haar orgaan, de Geschillencommissie, verzocht een voor beide
partijen bindend uitspraak te doen over het geschil.

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.